2 Shares 777 Views
00:00:00
21 Nov

Timișoara devine Capitala Antreprenoriatului European

Pentru prima dată în istoria evenimentelor Business Days, în perioada 11-12 octombrie, va poposi la Timișoara ediția internațională Entrepreneurship Summit 2017, un mega eveniment dedicat antreprenoriatului și managementului profesionist. Pe durata celor 2 zile, acesta va reuni peste 60 de manifestări la care vor conferenția peste 120 de speakeri străini și români și la care sunt așteptați peste 1.200 de participanți, din regiune, din țară și străinătate. Acesta aduce în fața publicului din Timișoara invitați speciali de la World Economic Forum, profesori de la școli renumite de MBA din Europa, antreprenori cu businessuri de succes, deschiși să ajute și să inspire și alți antreprenori români.

Evenimentul se va concentra să îi susțină pe mai multe planuri pe antreprenorii, managerii și profesioniștii din regiune să-și dezvolte abilitățile, să achiziționeze noi competențe și să găsească soluții prin schimb de experiență. Sesiunile sunt construite în jurul următoarelor arii: tendințe, antreprenoriat, marketing, comunicare, vânzări și relații cu clienții, leadership și managementul resurselor umane, management, dezvoltarea afacerii, dezvoltare personală.

Laszlo Pacso, manager de proiect Business Days, apreciază că „Timișoara rămâne un reper pentru mediul de business din România, care an de an a reușit să rămână imediat după București și Ilfov ca cifră de afaceri. A fost desemnat doi ani la rând pe locul 1 în topul orașelor din România în care merită să faci afaceri și a luat fața tuturor orașelor din România care și-au depus candidatura pentru 2021 Capitală Culturală Europeană. Este un oraș recunoscut pentru multiculturalitate, pentru toleranța și coexistența pașnică a etniilor care trăiesc aici. Sunt multe atuuri pe care acest oraș le are și dacă planurile propuse pentru perioada când Timișoara va fi capitala culturală europeană se vor concretiza, va reuși să consolideze un pilon vital pentru a crește atractivitatea orașului pentru tineri. Dacă aceasta este consolidată cu o adaptare și dezvoltare a mediului universitar și postliceal, poate crea un val de atragere a tinerilor din toate culturile țării, fapt care va revigora și repoziționa atractivitatea regiunii în ochii investitorilor, potențat și de infrastructura bună de care se bucură regiunea și de proximitatea față de vest”.

Reprezentantul Business Days consideră că Timișoara, după 2021 va fi cel mai atractiv oraș din toate punctele de vedere din România: „premizele sunt create, totul depinde de cât de bine vor reuși autoritățile publice împreună cu societatea civilă, mediul academic și mediul cultural să gestioneze imensul bazin de oportunități pe care le va aduce asupra regiunii 2021 Timișoara Capitală Culturală Europeană. Dacă orașele Timișoara, Arad, Oradea, Szeged, Debrecen, Novi Sad și chiar Belgrad ar lucra la planuri comune de dezvoltare regională pe următorii 20-30 de ani, în această regiune s-ar putea crea un foarte puternic și atractiv centru de dezvoltare, unde industria IT, automotiv, inovația, industriile creative, cercetarea, învățământul, medicina, cultura, sportul și show-biz-ul pot juca un rol extrem de important. În acest context aducem Entrepreneurship Summit 2017 la Timișoara pentru a potența și crea contextul realizării acestor viziuni. Vor veni speakeri din diverse colțuri ale Europei și din alte țări ale globului, vor fi delegați străini și investitori dornici de a vedea și interacționa cu mediul de business considerat model din România”.

 

Eveniment construit pe baza unei cercetări privind nevoile mediului de afaceri din regiune

Temele evenimentului Entrepreneurship Summit Timișoara au fost alese pe baza unei cercetări de piață efectuate pe parcursul întregii veri în mediul de business din regiune: Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Bihor, Gorj și Mehedinți. Au fost cartografiate nevoile de dezvoltare ale factorilor de decizie din organizațiile regionale și ale managerilor din principalele departamente strategice și de dezvoltare ale organizațiilor de la care se așteaptă cea mai mare implicare în creșterea afacerii. Iată pe scurt concluziile acestei cercetări la care au răspuns 388 de antreprenori, CEO/GM, manageri de resurse umane, manageri comerciali și manageri din departamentele de marketing:

Top nevoi de dezvoltare:

Conform directorilor de marketing: trenduri în marketing, customer experience, customer engagement, marketing B2B, măsurarea impactului campaniilor de marketing, planificarea în marketing, înțelegerea consumatorilor, branding, social media influence, analiza competiției.

Pentru directorii comerciali: dezvoltarea abilităților și tehnicilor de negociere, dezvoltarea abilităților și tehnicilor de vânzare, managementul echipei, coordonarea vânzărilor, managementul relațiilor cu clienții, managementul vânzărilor directe, managementul vânzărilor indirecte, prospectare și calificare, managementul performanței echipei de vânzări, gestionarea eficientă a politicilor comerciale.

Pentru directorii de resurse umane: metode moderne de recrutare și selecție a talentelor în organizație, atragerea talentelor în organizație, metode moderne de motivare a personalului, metode moderne de creștere a angajamentului personalului, managementul culturii și a climatului organizațional, managementul competențelor și a dezvoltării profesionale a personalului, managementul performanței în organizație, brandul de angajator, trenduri pe piața muncii, trenduri moderne în managementul personalului.

Pentru antreprenori și top manageri: dezvoltarea afacerii, managementul afacerii, leadership, organizarea, modelarea și structurarea eficientă a afacerii, atragerea talentelor în echipă, recrutarea și selecția talentelor în echipă, dezvoltarea echipei, managementul performanței, planificarea strategică a afacerii, cultura organizațională.

Principalele direcții de dezvoltare strategică a competențelor și abilităților liderilor din organizație:

Conform top managerilor:
– dezvoltarea capacității de inovare și de îmbunătățire a proceselor și sistemelor;
– dezvoltarea abilităților de a crea și dezvolta echipe performante;
– dezvoltarea abilităților de leadership;
– dezvoltarea abilităților de management;
– dezvoltarea brandului profesional;
– dezvoltarea abilităților de motivare;
– dezvoltarea abilităților comerciale (vânzare, negociere, relaționare).

Conform managerilor de resurse umane:
– dezvoltarea abilităților de a crea și dezvolta echipe performante;
– dezvoltarea abilităților de leadership;
– dezvoltarea abilităților de motivare;
– dezvoltarea capacității de inovare și de îmbunătățire a proceselor și sistemelor;
– dezvoltarea abilităților de management;
– dezvoltarea abilităților de a lua decizii;
– dezvoltarea abilităților de comunicare în exteriorul organizației;
– dezvoltarea personală.

Proiecte speciale la Entrepreneurship Summit Timișoara

Pentru ca platforma Business Days a devenit un centru catalizator și o punte de conexiuni pentru generațiile tinere, în proiectul Entrepreneurship Summit din Timișoara au fost incluse două proiecte speciale:

BusinessDriveStartUP 2017 ediția Timișoara – un concurs dedicat startup-urilor, desfășurat în două etape: un concurs de pitch-uri în fața unor investitori și un simulator de business ce se va desfășura în data de 11 octombrie la Hotel Timișoara de la ora 16:30;

Business Days Junior Edition Timișoara – un concurs de comunicare și de vorbit în public pentru elevii din gimnaziu și liceu, ce se va desfășura la Opera din Timișoara în data de 12 octombrie de la ora 16:30. În cadrul acestuia, 6 tineri talentați vor vorbi în fața unei săli pline cu 700 de antreprenori și manageri despre viziunea lor despre viitor.

Târgul producătorilor și meșteșugarilor “Produs în Banat”

Începând cu acest an, platforma Business Days și-a asumat și misiunea de a-i ajuta pe micii producători, meșteșugarii și antreprenorii din mediul rural. Astfel, va organiza a doua ediție de anul acesta a târgului dedicat producătorilor și meșteșugarilor din România, de data asta sub egida “Produs în Banat”. Evenimentul se va desfășura în perioada 11-15 octombrie, în proximitatea Pieții Victoriei, unde vor expune în jur de 40 de standuri.

Business Days sprijină echipa de proiect a 2021 Timișoara Capitală Culturală Europeană

Putem spune pe bună dreptate că în perioada 11-15 octombrie Timișoara va deveni capitală de business a Europei, așa cum în 2021 va fi capitală culturală europeană. Business Days și-a asumat misiunea de a sprijini echipa de proiect 2021 Timișoara Capitală Culturală Europeană. În acest spirit îi va dedica în cadrul evenimentului o sesiune specială prin care își propune să implice cât mai mult posibil mediul de business în dezvoltarea și consolidarea culturii ca un ligament esențial alături de sănătate, educație, antreprenoriat în dezvoltarea sustenabilă și durabilă a unei comunități, regiuni și chiar a țării.

Pentru detalii despre programul evenimentului și posibilitatea de achiziție a biletelor de acces, vă așteptăm pe site-ul Timișoara Business Days: https://www.businessdays.ro/Evenimente/CEEES2017/Inscriere-1

Evenimentul este organizat cu sprijinul partenerilor premium Raiffeisen Leasing, Fan Courier, Unicredit Bank, Chivas,  Iqos,  Medicis , BMW, Zoppas,  Agroland,  Tempini, Zitec, Autonom, Aqua Carpatica, Alira, Segafredo,  Galaxi Design, PWC. Coorganizatori: Medicis și Banatcar.

Parteneri media:

Parteneri media de cursa lunga: România Liberă, Europa Fm, 9AM, Business Cover, Piata Financiară, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Chich Ellite, Avocatnet.ro, IQads, SMARK, Zelist Monitor, Editura Amaltea, Agerpres

Parteneri media locali: Banatul Azi, ZU Radio, TVR Timișoara, Ziua de Vest, 24Fun, PressAlert, Arad24.net, Stiri pentru copii, Observator de Timis, PubliTim, Timis Online, Radio România Timișoara, evz.ro, Agenda, Provincialul.ro.

Comunități suport: Aries Timișoara, CCIAT, ANIS, Clustero, GPEC

 

Contact presă:

Codruța Nicolescu, director executiv Business Days (+40-741-163700), codruta.nicolescu@businessdays.ro

Dana Tudor, consultant media și comunicare (+40-726-555564), dana.tudor@businessdays.ro

ai putea fi interesat

Stimulent financiar pentru fiecare nou-născut din Ghiroda
Evenimente, Uncategorized
1 shares182 views

Stimulent financiar pentru fiecare nou-născut din Ghiroda

Natalia Ionescu - Nov 09, 2017

Potrivit unui proiect de hotărâre, începând cu data de 31.10.2017, Primăria Ghiroda acordă un stimulent în valoare de o mie de lei pentru…

Seniorii din Șandra, cinstiți cum se cuvine
Șandra, Uncategorized
1 shares322 views

Seniorii din Șandra, cinstiți cum se cuvine

Natalia Ionescu - Oct 30, 2017

În comunele timișene se obișnuiește, mai nou, ca ăi mai vârstnici dintre ai noștri să fie cinstiți cum se cuvine. În comuna Șandra…

Toamna pe uliță, la Ghiroda
Evenimente
2 shares1968 views

Toamna pe uliță, la Ghiroda

Natalia Ionescu - Oct 27, 2017

Zi de toamnă. Peisaj mirific, soarele se mai chinuie să-și facă loc printre norii plumburii. Ghiroda...plină de culori ruginii. Mă urc în mașină…

comentariu

Adresa de email nu va fi publicata.

mai multe articole